Tomtar på plats

Lördag kväll alla tomtar på plats. Ja nu kan julen komma jag är rustad till tender med hela 132 tomtar.
Är fortfarande skit förkyld. Har stickat klart tröja nr 2. Vandrat i skogen och hittat en gran till mitt älsta brors barn.
Levererade den till karlstad och så var vi där igen jag shoppade lite till, men nu får det vara bra. Julmaten blev också handlad nu så det är bara att dyka upp nu tomnten.
Min bror ringde för en stund sen och medelade att han åker till min lillebror i finland istället för ner till oss pust pust pust.
Han hörde nog på mej att jag blev förbanad över det, när han nämde att han skulle ha ner barna. BRA att jag kan se GRINIG ut ordenligt ibland. Så dom tröga fattar.
Nu har rix fm jul ledit hur ska jag klara mej nu då. Inte ens jag kan hålla låda hela tiden.
Ikväll är det final i dansbandskampen det ska jag se så jag får leta på mer garn till nästa tröja.  Nej nu måste jag snyta mej.
Hejs svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0