Rocky


Kommentarer
Postat av: karin

vilken sötis, det blir bra för min Tilda då har hon någon att busa med:)

2008-12-09 @ 11:06:53
URL: http://skogsbrunetten.blogg.se/
Postat av: Maria

HALLEDUDANE och andra superlativ! Men så avis jag blir, ja jädrans!

Måste bara säga tack för all läsning jag hade när jag kom hem från vår internetfria resa till Malmö (syrran är inte sådär modääärn.. eller snarare nyinflyttad, men ändå) och upptäckte en massa nytt att läsa, gôtt mos! :D

2008-12-09 @ 22:19:55
Postat av: Lisa i ölme.

God fortsättning på julen! Hoppas det går bra med hunden. Vad är det för blandning och varifrån kommer den? Vi har grannar som har en liknande blandning. född i kil. Ha det bra! Mvh Lisa

2008-12-26 @ 18:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0