Jultomtar

Hej på er igen. Tack lisa vilket fint inlägg du skrev kul.
Idag har jag varit ifarten och shoppat igen. Det blev en kökssoffa skit bra köp den fick till och med plats.
 Köpte massa saker till hundvalpen så nu är det bara att flytta in rocky. Mina barn kom hem från fjällen idag.
Och julklapparna är klara. Har börjat på en ny tröja i dag och i morse klippte jag mej lite, men det skulle jag kanske inte säga då tittar ni så noga kanske på mej nästa gång. Jag har bara diskat i dag ingen städning alltså. Sjukdomen börjar gå över men jag måste snart packa upp tomntarna och då ska jag ta kort på dom så ni får en bild av hur många tänkte jag. Lisa! jag glömde din tomte på julfesten snyft tror du någon tog reda på den så jag kan få den till baka?
Jultomtar är mitt liv det se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0