Julhelgen

Ja det har varit bra hela julen. Men väldigt  mycke kiss stunder, för valpen alltså. Blandningen på valpen är pappan bordercholli och mamman japanskspets och pappilon. Han kommer från kil denna med och dom har haft en kull sen tidigare kanske det är ett syskon till din grannes hund. Det har gott förvånansvärt bra tycker jag han fattar redan ett nej men är livrädd för hästarna och min missan tycker det är obehagligt med en hund i huset. Han har redan instalerat sig
på sitt andra hem reningsvärket.  Stefan  var ju tvungen och prässa dret innan det svämar över och vi var på mellandagsrea så Rocky fick prova sitt andra hem när det var lungt och skönt men morgan en arbetskabrat orkade inte låta bli att titta in och hälsa på sin nya medarbetare. I dag blir jag bjuden på middag  hos stefans bror ska bli skönt jag slipper ju laga mat. Har varit ute med Etna i dag det är vår Shetis. Jag vann! vi brukar tävla i en backe på väg hem och rocky var på sin första stora promenad och visade upp sig för en granne. Det tyckte han var skoj dom klappade ju
honom så. Duchen kallar vi hörs. God fortsättning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0