2:a advent

Vad tycks om min kuse och min otroliga smörgåstårta.
Och inte minst min skickliget att få bilderna in i datorn och på plats. Jag är förvånad själv.
Tårtan smakade bra, sa dom i alla fall.
Idag har jag bara suttit och tittat på repriser och stickat på en barn tröja som jag började på i går. Det tycker jag att jag förstjänar äfter gårdagen när jag fäjade från morgon till kväll. Men fint blev det. Julgardinerna kom upp i köket till och med.

Det är en fisk i akvariet som har fått slag sida. Undrar hur den mår! men man går väll inte till vetrinären med en guldfisk, eller?
Imorgon är det dags för ridlektion igen. Så då hinner jag nog inte skriva om jag inte skulle komma på något oslagbart roligt. Vem vet!
Glad advet på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0